Îmi iubesc țara, de ce nu o iubesc restul ?

Țara mea e tînără are doar 23 de ani de independemță și e numai bună de măritat. O iubesc mult, cu toate că nu e bogată, nu are făbrici de Mercedes sau BMW, nu are făbrici de Iphone sau Samsung, nu este bogată în minerale, nu are petrol. Ea nu este geloasă, poți călători fără viză din Portugalia pînă în Kamceatka și mereu te așteaptă acasă cu colaci și sare, să putut să mă însor cu ea, la sigur aș face-o.

Îmi iubesc patria, pentru că mă iubește și pe mine. Copilărie frumoasă, prieteni fideli, părinți stimați, mai mult nu cer.

Nu pot înțelege de ce cetățenii își bat joc de patria lor, înțeleg poate salariile nu-s prea mari, poate oamenii de la putere nu-i satisfac, însă prin vandalizare nu obții nimic pozitiv.

Semne rutiere vandalizate PC: Facebook/Fondul Provocarile Mileniului Moldova (MCA Moldova)Semne rutiere vandalizate Facebook/Fondul Provocarile Mileniului Moldova (MCA Moldova)

Circa 20 de km de traseu care trece prin sate a fost iluminat. 17 lămpi au fost deja furate. Facebook/Fondul Provocările Mileniului Moldova (MCA Moldova)

Vandalizarea unui banner informativ cu afişaj privind orarele de circulaţie a transportului public Foto:chisinau.md

Băncile din parcul Valea Morilor vandalizate. foto: publika.md

Sunt doar cîteva imagini din tot „huliganismul” petrecut în țară, și sunt niște fotografii care provoacă antipatie. Eu îmi iubesc țara mult și aș dori toți să o iubească, dar să nu își bată joc de ea.

Vreau schimbări, vreau ca oamenii ce plîng după meleagurile străine în noul an să le cucerească, iar în statul meu să rămînă doar adevărații patrioți care vor face tot pentru dezvoltarea ei.

Îmi iubesc țara, de ce nu o iubesc restul ?

2 gânduri despre &8222;Îmi iubesc țara, de ce nu o iubesc restul ?&8221;

  1. Яр Бест zice:

    Лично моё мнение, что любовь к стране и вандализм не связаны. Я бы это связал бы, скорее, с неуважением к другим людям и с плохим воспитанием. Я бы мог многое по этому поводу сказать, я многое говорил по этому поводу в своём блоге, но воз, увы, и ныне там… Как всегда, хорошая статья, хорошая тема 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu